ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Αγαπητά μας παιδιά,
το καλοκαίρι φέτος, εάν αυτή η ασθένεια δεν αναστάτωνε έτσι τη ζωή μας, θα διεξάγονταν οι ολυμπιακοί αγώνες (αναβλήθηκαν για τον επόμενο χρόνο).
Ας μάθουμε όμως μερικά πράγματα για αυτούς όμως(τι είναι, πότε ξεκίνησαν, τι γίνεται σε αυτούς).
ΧΡΟΝΟΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠIAΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ανοιχτή δραστηριότητα με χρονογραμμή, με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ελλάδα, τόσο κατά τη διάρκεια της αρχαιότητας όσο και στη σύγχρονη εποχή.
Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η πρόσκτηση βασικών γνώσεων γύρω από τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες και τις δύο σύγχρονες Ολυμπιάδες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να κάνουν ένα φανταστικό ταξίδι στον χρόνο με οδηγό ένα παιδί, τον Πέτρο, και να αναζητήσουν απαντήσεις σε δέκα ερωτήματα.
Με τη βοήθεια της χρονογραμμής, παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με τους χώρους και τις συνθήκες τέλεσης, τα χαρακτηριστικά των αγώνων, καθώς και τα είδη των αθλημάτων και των αγωνισμάτων, σε τρεις σημαντικούς χρονολογικούς σταθμούς, την αρχαιότητα, το 1896 και το 2004.
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εννοιολογικός χάρτης και άσκηση συμπλήρωσης κενών, με θέμα τους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες που έγιναν στην Ελλάδα.
Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπέδωση βασικών γνώσεων γύρω από τις δύο Ολυμπιάδες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα στη σύγχρονη εποχή.
Να σημειωθεί πως ο εννοιολογικός χάρτης σχηματίζεται σταδιακά, τοποθετώντας στην κατάλληλη θέση τις λέξεις ή τις φράσεις που δίνονται. Μετά την επιτυχή συμπλήρωση του διαγράμματος, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να μεταβούν σε ένα περιβάλλον ζωγραφικής, όπου μπορούν να χρωματίσουν τις μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, Φοίβο και Αθηνά.
Αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερες πληροφορίες για τους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες, τότε σου έχουμε ακόμα περισσότερα στο παρακάτω κείμενο, με πολλούς-πολλούς συνδέσμους!
κ. Κυριάκος & κ. Θανάσης